::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 157
نویسنده پیام
admin
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 2 /10 /1393
تشکر کرده: 1
استراتژی دفاع

تاکتیک دفاع-گیگا اپس (قسمت اول – سطح پایه)

علاوه بر حمله، دفاع یکی از جنبه های مهم بازی clash of clans می باشد. حتی اگر شما زمان زیادی را در بازی باشد و به عبارت دیگر به بازی معتاد شده باشید، باز هم بیشتر اوقات خارج از بازی (Log off) هستید که در این مواقع وظیفه دفاع از روستا به عهده ی ساختمان های تدافعی می باشد.

تسلط بر تاکتیک های دفاعی به شما کمک می کند تا از ساختمان اصلی (Town Hall)، کاپ ها و منابعی که به سختی بدست می آورید، براحتی محافظت کنید. در این قسمت ما نه تنها در مورد دیوار ها و ساختمان های دفاعی، بلکه درباره ی نحوه ی چینش آنها صحبت می کنیم.

۱) به دشمن اجازه ندهید که براحتی به داخل پایگاه شما نفوذ کند : هر یک از ساختمان ها و دیوار ها (به جز تسلای مخفی و تزئینات روستا) فضایی را در داخل روستا اشغال می کنند که از استقرار نیروهای دشمن جلوگیری می کند. وقتی ساختمان را حرکت می دهید این فضا چند لحظه با خط سفید مشخص می شود. بنابراین دقت کنید که فضای بین ساختمان ها بیش از ۲ بلوک نشود تا هیچ حفره ای در داخل پایگاه شما برای حمله دشمن ایجاد نشود.

۲) مرکز روستا بهترین دوست و کمک برای شماست :شما نمی توانید هیچ ساختمانی را در قسمت علف های اطراف روستا بسازید، در حالی که دشمن می تواند از این قسمت ها به شما حمله کند. بنابراین هرگز پایگاه خود را در لبه یا گوشه های روستا ایجاد نکنید.

۳) از دیوار ها به منظور کاهش سرعت مهاجمین استفاده کنید :روستا و یا ساختمان های مهم خود را به وسیله ی دیوار احاطه کنید. نیروهای اولیه ی دشمن مانند باربارین (Barbarian) یا دیو (Goblin) برای رسیدن به ساختمان ها با ارزش شما ابتدا باید از دیوار ها عبور کنند.

۴) از بُرد ساختمان های دفاعی اطلاع دااشته باشید : هر ساختمان تدافعی دارای بُردی متفاوت است که با کلیک روی آن مشخص می شود. برای مثال زمانی که روی خمپاره انداز (Mortar) کلیک می کنیم، یک دایره ی سفید به شعاع ۱۱ بلوک نمایان می شود که بُرد را نشان می دهد، همچنین یک دایره ی قرمز رنگ هم به شعاع ۴ بلوک وجود دارد که نمایانگر ناحیه کور خمپاره انداز است که در این ناحیه قادر به شلیک نیست.

همیشه منطقه ی پوششی ساختمان های تدافعی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به خوبی از روستای شما محافظت می کنند.

پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 23:49
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !